TRX ברמת גן

אימון TRX

כולם כבר מכירים את אימוני ה TRX, גם מי שלא בקיא ברזי השיטה שמע את השם מדובר ללא הפסקה בשנים האחרונות, ה TRX שהפך ללהיט בכל חדרי הכושר נכנס לישראל לפני פחות מעשור ועקב הפרקטיות הרבה שלו הפך לטרנד אצל המאמנים והמתאמנים, למרות שהוא שיא האופנה כיום וניתן לראות את המתאמנים בכל פארק ופינה: מדובר באימון נהדר המחזק את שרירי הליבה, מפתח סיבולת ומחטב גוף.

רצינו לתת לכם קצת מידע על ה TRX שלנו במור פיט, על אימוני TRX ברמת גן, איתנו.

ה TRX שאתם רואים בכל פינה הוא למעשה רעיון שהומצא על ידי יחידה בחיל הים האמריקני כאימון שמנצל את כוח המשיכה של המתאמן על מנת לאתגר את השרירים, הגרסה הראשונים בוצעה על ידי מצנח וחגורת מכנסיים, האימון שהפך מהר מאד לווירלי בעולם מושתת על הפרקטיות שבו: את הרצועות אפשר לקחת לכל מקום, אתכם לפארק, לחדר הכושר, הביתה ולמשרד ועל ידי כל ליצור סביבת אימון כמעט בכל מקום במהלך היום.

חוסר היציבות עצמו מאתגר את שרירי הליבה, כל שינוי בתנוחת הגוף במהלך התרגיל יכול להקל או להקשות על ביצוע התרגיל, כך אתם יכולים לאתגר את עצמכם ואת גופכם ולקחת אותו ליעדים חדשים כשהאימון נעשה למעשה כנגד משקל הגוף.

האימון יעיל מאד לבניית שריר ומתאים לרמת הפיזית של כל מתאמן ומתאמן, מצוין גם למתחילים, החיבור בין עולם האירובי לתרגילי כוח הוא שהופך את ה TRX לפופולרי, התרגילים מתמקדים בפלג גוף תחתון, עליון ובטן., אין צורך לנוח בין התרגילים, אלא אם חייבים. הקציבו לא יותר מ-20 שניות למנוחה בין התרגילים.

ניתן לבצע תרגילי סקווט, תרגילי חתירה, ואף שכיבות סמיכה, מגוון התרגילים רחב ודינמי מאד וניתן לבנות אימון לא משעמם, עם עבודה על שרירים שונים, א, ימון TRX יכול להיות טוב לשריפת שומנים, באימון עם עצים של חצי שעה, עם התנגדויות גבוהות וללא מנוחההגוף יצטרך זמן התאוששות ארוך– זמן אותו ינצל לשימוש בעתודות השומן שלכם. חשוב להתאים את רמת האימון לצרכים האישיים של כל מתאמן ולהעלות את הקושי כאשר האימון הופך קל מדי על מנת להגביר אפקטיביות ולעבוד נכון יותר.