כוס תה ירוק עם מרכיב ה- EGCG לחורף בריא יותר?

כוס תה ירוק עם מרכיב ה- EGCG לחורף בריא יותר?

מרכיב ה-EGCG הוא אחד מנוגדי החמצון הנחקרים, המצוי בעלי התה הירוק. הוא נקשר לחיזוק מערכת החיסון, שיפור ביצועים ספורטיביים והתאוששות מאימונים (יתרונות שנראו בעיקר בקרב בני הגיל השלישי).

בכל שקיק תה ירוק יש כ- 150 מ”ג (בממוצע) של EGCG, וכדי שכמות המרכיבים הפעילים הזו תהיה בכוס התה שלנו, יש להשאיר את התיון במים החמים כ-3 דקות. משהו שלרוב איננו עושים…

כמו כן, על מנת להנות מהיתרונות האפשריים של מרכיב ה-EGCG, יש לצרוך לפחות 300 מ”ג, כלומר, 2-3 כוסות תה ירוק ביום (ובתנאי שהתיון כ-3 דקות בתוך המים החמים בכל כוס).

שיהיה המשך יום חמים!

אלונה פודים

השארת תגובה